Naighttalk.

Ja, här sitter jag ensam hemma en tisdagskväll.
Har precis pratat i telefonen med Jesspess, älskar den tjejjen! Lärde känna henne när jag började gymnasiet, och efter en massa om och men så går det bara inte att leva utan henne!

Före det så pratade jag med Jerry i telefonen också. Han är och jobbar i Alingsås typ, i vilket fall så är det way för långt ifrån mej!=/
Efteråt fick jag världens sötaste sms av honom, sötgöte!
På lördag ska vi ses igen och det är ta mej tusan inte klokt hur mycket man kan sakna en person!

Jag sitter just nu och försöker få mitt liv till att gå ihop.
Svårt är det att få ihop pengar till hyra, räkningar, mat och hygienartiklar.
Ännu svårare att unna sej en kaffe ute på stan.
Jaja, hoppas livet styr upp sej snart, det är inte kul att vakna varje morgon med en klump i bröstet över hur man ska kunna betala räkningarna som så vackert ligger och väntar på att bli omhändertagna.

Jerry brukar fråga mej vad jag hade gjort om jag vann 100 miljoner.
Först och främst så skulle jag börja leva!!

Kommentarer
Postat av: jessica

SÅ JÄVLA RÄTT MARIE!! Om miljonerna alltså:D

2009-05-26 @ 23:42:26
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0