Special moment!

Yes man, vaknade av att Jerry ligger och viskar i mitt öra. Som han å andra sidan brukar väcka mej varje morgon, men denna här mogonen är inte som alla andra.
Det är nämligen ingen vanlig morgon idag!

Det ska komma en kille, eller snarare en man, och kolla på min lägenhet!!
Så, planen tills han kommer är väl att jag och Jerry i n t e ska ställa disk överallt, inte smutsa ner och absolut inte gå någon annanstans än i just lägenheten, tills han kommer alltså.
Killen som ska kolla på lägenheten.

Denna dagen är ta mej tusan fullt upp!!
Jag hade nämligen behövt lite papper, som givetvis ligger i Hedekas.. SUCK IT!


..Förlåt för de ovanstående orden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0