Intebilenundermilen!

Har precis gått en mil, wohoo! Det skålar vi föööörrr!!!!=D Neee, kanske inte värt det, det är ju trots allt bara måndag.. SUCK.. I alla fall så gick jag och Wiggo ner till Hällebäck, och det var en schöön prommis! Sol i hela 2,5 timmar då vi var ute! :)
Jag har ett problem, jag har nämligen ingen aning om var mina gymnasiebetyg ligger gömda!=S Jag behöver dom nu den 21'e när jag ska på intervju, men VART är dom? V A R T?!
Kan ju annars göra ett eget, höhö!=P

Btw.. Det tog ett tag, men numera gillar jag Bon Jovis "nya" lilla truddelutt :) Den är kanon att träna till och man får en typ av frihetskänsla av texten, melodin.. Ja, jag gillaren!=P
Avgör själva vad ni tycker! =]




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Naw tack så mkt! :) Allt bra?

2009-10-12 @ 14:06:58
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Elina

Duktigt! Fast jag skulle hellre springa så det går fortare :P

2009-10-12 @ 16:49:16
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0