Spinning

Spinningen imorse gick kanonbra! Ett av de hårdare passet jag varit på hittils, det känndes greäjt att verkligen arbeta slut på kroppen :)
Just nu sitter jag hemma och har tryckt i mej 3 (tre!!) clementiner och håller på att få i mej havregrynsgröten. Det är nog stört omöjligt att få gröten att smaka som mormors gröt =( Varenda gång man sov över hos henne fick man alltid havregrynsgröt med sylt och äpplemos, saknar de! Det är nästan så att man skulle tjata till sej lite gröt hos henne, nästa gång man är där;)

Glömde ju skriva att jag har fått flowers av babe!<3 I förrgår när jag tränade kondition på gymmet och var fullt fokuserad på mitt, så ser jag en skugga ställa sej brevid mej, men tänkte inte mer på det. Plötsligt hör jag någon säga "hej älskling!" , det var J som hade kommit!:)
Bakom ryggen hade han blommor som han hade köpt till mej soetnosen! Awwh!!! HUUR romantiskt är det inte att få blommor på gymmet då?! haha!:D Svetten droppade om mej, men jag kramade och pussade om J ändå, haha ;)

Köpte en ny tisha igår, tänkte jag skulle visa den senare. Nu ere dushen som gäller eftersom jag inte dushade på gymmet :) Ha e bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0