7 april

Morrn morrn!
Sitter och häller i mej kaffe, och måååste snart pissa!! Helt otroligt vad lite koffein kan göra med min stålblåsa, haha!
Ska snart sätta mej i bilen, tuffa iväg till farmor och baka dessa underbart goda brööd. Sitter även i valet och kvalet mellan att ta mej träningskläderna? Ev. hinns inte gymmet med idag, men tar jag med löparskorna så kan jag ju jobba ihop några kilometrar på farmors grusväg, och innan mörkret faller sej inpå.
Men å ena sidan så har jag joggat två dagar irad denna veckan.. Men å andra sidan så har jag aldrig brytt mej om mina planerade vilodagar tidigare!;)

Nu hade gärna utomhus fått se ut som på denna bilden! Just nu vräker regnet ner och blåser gör det som tusan!

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0