Gokväll alla!

Har vart en fruuktansvärt seg dag, med en vääldigt händelserik eftermiddag och kväll fram tills nu, haha! Njae.. Så speciellt mycket har ju dock inte hänt, men för mej som gärna tillbringar kvällarna i löpspåret eller framför datorn (Vilda kontraster!!) så betyder ju ganska lite förändring, ganska mycket för lelle mej!;)

Det märks i hela min kropp, i hela systemet att min vecka är på g.. Lingonveckan, röda veckan.. You name it! Jag är hungrig heela tiden, jag vet inte hur mycket jag stoppat i mej idag, ändå är suget efter mat så otroligt stark! Dessutom är jag lättirriterad, känslig och svag för nya inttryck. Ett riktigt PMS -monster;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0