Kom precis hem

..ifrån en timmes powerwalk med Wiggo, riktigt sköönt att få röra på sej i blåsten, höhö! Snart gymmet, men först maaat! Kokar ägg, och får se vad jag gör med dem. Äggmacka kanske?
Jag är på lite nedstämt humör just nu, men blir glad när jag tänker på att det är styrka som gäller på gymmet idag! Benen ska få sej en rejäl omgång, mohaha!

Har städat i köket (andra gången denna dagen), diskat och plockat kläder då min kära man inte har en aning om hur man gör detta, ska googla efter nätbaserade kurser senare,  i hur man hjälps åt i hushållet. Katching!

Får bli lite sånt här senare :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Karin

låter som en bra söndag:)

2010-04-19 @ 10:10:47
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0