Winner´s never quit

..´Couse quiter´s never win!
Exakt så tänkte jag för mej själv på gymmet förut; vinnare ger aldrig upp, för de som ger upp, de vinner aldrig!
Jag blev sporrad till 1000 och gav verkligen allt jag hade; Jag kunde, jag hade viljan, och vann så mycket på att inte ge upp även om armarna skakade och verkligheten runtom mej försvann.
Slog mitt personbästa i hantelpressen, så nu kan jag dö lycklig!:thumbup:

Vad som händer och sker ikväll vet jag inte, är sugen på en löptur men vill inte springa själv, så ska försöka få med J annars stannar jag hemma;)
Min lunch förut, kalasgott!:)



Nu äär det sluut pååå veckan, det är daags för freedaaaaags myyyyyyyyyyys!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0