11 augusti

Sitter med lunchen i högsta hugg samtidigt som datorn gör mej sällskap, ska snart ut och städa bilen, vill inte men mååste verkligen ta tag i det nu!
Klockan 9 iförmiddags åkte jag och Markus till gymmet och fick gjort lite nytta, kändes såå bra och ännu en gång så var det allt för många dagar sedan jag senast var där. Skärpning!

Det blev biceps och axlar idag, även lite rygg. 2 timmar går fort och när man har kul och jag känner ett välbehag i hela kroppen just nu, underbart!:thumbup:

Träna i morgonfrillan är rock n roll!


Och vet ni vad? Hittils under dagen så har jag följt min matplan punkt och pricka!!=D

Kommentarer
Postat av: J

Varför sencurera de sötaste ansikte?

2010-08-11 @ 21:02:01
Postat av: Trixie

Vad har du nu kommit på för matplan? ;)

Markus är det kompis eller nåt mer? :D Kul att träna ihop. Min pojkvän är också träningsfreak men har uppehåll för stunden pga av kommande operation.



Ja, man får verkligen energi av att träna :D

2010-08-12 @ 10:31:07
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0