5 augusti

Först och främst, så tänker jag självutnämna mej till Dagens (Årets?) Åsna. Jag har bara sovit en timme inatt, så jag är varken alert eller med i vad som händer idag. Därför hamnade min mobil på biltaket imorse, glömms bort och precis när jag kommit hem så inser jag vad jag gjort!
NEEJ!!

Så, här sitter jag; Ledsen, mobillös och med en ångest stor som en vattenballong. Åh..:(
Med tanke på den dåliga sömnen inatt så föll tanken en stund på att flytta löpningen till eftermiddagen istället, men jag bet ihop och till slut blev det 6,5km ändå.
Bättre än inget!:thumbup:

Jag har märkt, att när jag kolhydratladdar de 48 timmarna före ett springpass, så blir mina ben fruuktansvärt tunga, tröga och "tjocka". Som två degklumpar!
Som idag, mycket berodde säkert på den dåliga sömnen, men de sista kilometrarna så var mina ben totalt borta. Jag hade orken, en puls som samarbetade bra och både viljan och löpglädjen fanns. Men benen, åh, dessa ben! Hur som haver, efter närapå 7km vart mina ben trötta, inte slutkörda men trötta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0