9 augusti

Ojoj! Så mycket har hänt under helgen att jag helt enkelt inte haft tid för bloggen. Så kan det gå. Har bland annat bilat upp till Stockholm med Jessica och hämtat hennes underbart söta vovve på Arlanda. Mycket händer när jag och Jess tillbringar våra timmar och dagar ihop, så är det bara!:)
Jag har dessutom passat på att vara så mycket som möjligt med min andra halva, blir inte att vi kan umgås med varandra varenda dag längre då vi jobbar på olika orter:(

Här är Santos, som vi hämtade på Arlanda. Superdupersöööt!:love:
Bilden tagen idag.


Jag vart och skulle köpa mer kvarg idag. Hos Lidl var favoriten slut. ICA´s var slut. Arlas var bara den där feta kvar. Men när allt såg som mörkast ut, så fann jag ljuset i tunneln; VALIO!
Man kan alltid lita på Valio, i alla fall när det kommer till smakupplevelser, smög bort till deras hylla och nappade snabbt åt mej ett litet minilager av lättkvargen. YEH!
Och som jag förutspådde, smaken är FAB! :thumbup: ..Den tävlar med Lidl´s, får köpa envar och ha smakprov någon dag!;)




Snart Midnattsloppet, kommer bli grrymt!=D

Kommentarer
Postat av: CAMIE

Vad använder man matkvarg till? :)

2010-08-13 @ 16:27:09
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0