100216

Tja folks!
Ni kan inte ana, ens drömma, om hur underbar gårdagen var för mej!:) Jag har sån tur som har världens bästa pojkvän, awh!
Avslöjar inget om igår, just as you know;)

Anyway, idag har jag skickat in CV till ett jobb jag vill ha, jag lyckades riktigt bra med personliga brevet, enligt mej själv. Men om personen som senare ska läsa det och döma mej utefter texten, kanske tycker annat! Kanske skulle skickat med lite kakor, hah!=P
Jag och Wiggo var nere på stan förut, gick in på Fidos (Världens bästa djuraffär!) och skulle köpa ett nytt tuggisben. Visste ni att det fanns tuggisben med bubbelgum-smak?=P
Han fick provsmaka en massa olika sorter och till slut föll valet på en stor, halvkletig, doftande knota!(=
Så nu ligger han och tuggar frenetiskt på knotan, jag sitter med en kopp varmt kaffe och Julle äter lyxmaten J köpte till honom för ett par dagar sedan. FRID I HUSET!!

Juste.. Har ju glömt att visa min och J´s inflyttningspresent vi fick av K och R i helgen, hah!=P En skrivare och en scanner, totalt värdelösa, som de hittat på en second hand -butik nästan gratis!=P
Tackar ödmjukast!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0