100220

Herrejösses! Har ni sett vad det snöar?! Helt galet! Läste i Aftonbladet att tak rasar ner för fullt, så att skotta taken är nog ingen dum idé!
Jag la mej tidigt i sängen igår, låg och kollade på Sverige -Vitryssland, bra match :)
Jag avokade mitt pass idag på gymmet, min bil är totalt insnöad och jag har ingen lust att köra fast idag. Så det blir endast en prommis med Wiggo ieftermiddag och sedan mysa ner sej i soffan med godispåsen och njuta av lördagen, awh!

My breakfeast today! Bilden är jättesuddig, men jag såg inte det förren när jag hade lagt in den på bloggen, så=( Det är, för er som inte ser;), en delad kiwi och en dinkelsmörgås med groddar och ägg. Nu blir det en stoor kopp kaffe för mej, sedan ut med Wiggobus:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0