100223

http://jodyforster.com/dealer/images/T/t-115-95.jpeg

Solen skiner och vädret är sjukt härligt ute nu! Kom precis in efter en liten runda nere på stan, skulle köpa lite bebisprylar men den butiken jag hade siktat in mej på hade stängt tills på torsdag/= Så får gå dit då!
Jag ska åka till Överby imorrn och se om jag finner något till bror där, hittade inget jag fastnade för nere i stan, trots alla roliga butiker!

Fick i alla fall i mej en riktigt god lunch idag, en grov smörgås med groddar, romansallad, fikonmarmelad och ett smör av avokadokräm och keso. Mums på det! Nu blir det en prommis med Wiggo och sedan ska jag faktiskt ta de lugnt. Ikväll blir det Combat på gymmet, länge sedan jag körde det. Egentligen var det länge sedan jag var på grupp -pass öht, men jag har fastnat för styrketräningen och kör gärna det.
Därför kör jag igenom alla passen på Sportlife och går sedan tillbaka till det jag tycker är roligast(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0