100222

Hallihallå!
http://www.gethappy.ca/images/Happy%20Face%20colour%20BOLD.JPG

En uppdatering över hur min vecka kommer se ut:)
Först och främst är jag faktiskt lite ledsen=( Min systemkamera har gått sönder! Den varken vill fokusera eller blixtra, ååh...=/ Får lämna in den antingen nu i veckan, eller nästa. Har en del att göra denna veckan, bland annat att köpa två födelsedagspresenter till två personer som fyller samma datum nu på torsdag och köpa lite bebispresenter till mitt nya kusinbarn som jag ser fram emot att träffa nu i helgen!!=D
På onsdag ska jag till barnmorskan, hoppas att allt går bra.

Förutom detta så blir det träning på Sportlife måndag till torsdag, resten av veckan blir det antagligen på Westcoast. Får kolla upp en del saker först.
Ikväll (så sent som 18.40!!) blir det RPM, ser fram emot detta mest pga av att svullnaden på benet har lagt sej och jag förhoppningsvis inte slår i knät i cykelramen då;)

Hm.. Sitter hr och fundrerar.. Jag hade tvättid imorse, men funderar på att tvätta mer imorn då inte rikigt alla tshirtar hann tas med..
Igår kväll hade jag lite pyssel här hemma, haha ni får se sen!=P

En bild ifrån Lipz sist vi var där, tror knappast någon haft så kul med den spegeln mer än vad vi hade då!=P

Kommentarer
Postat av: Jess

dumma kamera!! :(

haha, världs söta bilden ju!! :) <3

2010-02-22 @ 12:33:28
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0