100122

Morning folks!
Trots att jag la mej lite före kl 11 igår, så är jag pangtrött idag, gääsp!
Idag ska jag köpa mer balsam till mej, det jag har börjat ta slut. Självklart är balsamet ifrån Absolute Repair -serien, kanonbra grejjer för mej som färgat håret sedan jag var, vadå? 15?
När jag får lön nästa vecka så ska jag köpa ett serum också, det tackar mitt hår för!;)

Ingen träning idag. Det hinns lixom inte med! Har en del att stå i med, yeh!;) Men är ganska nöjd efter gårdagens pass, efter tricepspressen var mina armar som spagetti. Kunde knappt hålla i vattenflaskan, haha! Försökte mej även på dips igen. Jag har börjat gilla den övningen mer, den är.. Skön!(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0