28 januari

Halli Hallå!
LOVELI DAYY!!! Njae.. Kanske inte. Men dag är det och det är bara att gilla läget, right?;)
Jag tog mitt vrålåk och fick köpa ny reghållare till bilen, men det är inte bara till att trycka fast den så papps ska hjälpa mej med den, awh.
Hm, whats next. Det ska bli middag hos farmor ikväll, ska bli mums! Det känns på något vis annorlunda att få maten framdukad på bordet och att alla hjälper till med disken efteråt! Lyx i vardagen kallas de;)

Anyway.. Tänkte passa på att tipsa er om ett kanonbalsam! Jag passade på att testa nytt eftersom mitt hår blir längre och behöver volymhjälp. Jag har ju fastnat hos Loreal, så köpte Volume Expand Balsam ifrån, just det Loreal!
Det funkar pangbra, jag får mer volym samtidigt som håret är mjukt och lent. Dessutom blir håret inte lika lätt statiskt, så här i vinterklimatet, keampegrräjt! Så denna produkt tackar vi Gud för(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0