27 juli

Imorgon slutar jag jobba halv 8 på morgonen, ska då ha fått i mej gröt och svirat om till löparskorna. Sedan blir det en timmes löpning i Uddevalla, ser verkligen fram emot detta!
När jag skriver en timmes löpning så menar jag att kortare tid än så blir det inte, men gärna längre beroende på dagsformen.
Blir nog en svettig lunch i stan innan hemgång i alla fall:thumbup:
Om jag inte glömmer bort det, så ska jag även passa på att springa (haha!) in till frisören och boka tid till färgning, när jag ändå är i stan. Känner mej alltid så jääkla fräsh när jag är bland folk i svettiga, sketna löparkläder..!

Skriver imorn om hur det gick! Önska mej lycka till!! :)

Haard workwork!

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Lycka till :D

2010-07-27 @ 21:54:36
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0