Köpte

Eftersom jag hört så mycket bra om protein baserat på soya (har lika hög proteinhalt som tex vassle, men bidrar till lägre kroppsvikt iform av fett, pangbra inför Lidingö!) så självklart ville jag testa!
Jag valde ISO soy med jordgubbsmak, och jag höll på att kräkas upp alltihop! Smaken var pangbra, jättegod så creeds till det! Men pulvret i sej löstes liksom aldrig upp, det känndes som om jag drack.. just det som det faktiskt var; pulver! Jag kände vartenda pulverkorn som passerade halsen:thumbdown: Ändå blandade jag med mjölk.

Jag tänker inte använda det mer , jag har alltid användt och tänker alltså fortsätta med Whey som jag är mer än nöjd med!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh vad roligt, entill katt:D Ragdoll gissar jag på.

Ang. utställning så får jag se. Jag är helt grön inom detta men det skulle helt klart vara roligt att prova på:)

2010-07-20 @ 09:08:34
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Pauline

Haha, fy! Lät inte alls kul att dircka typ klumpar.. :S Förresten, nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen så nu slipper jag få JÄTTEDÅLIGT samvete varje jag läser din blogg! ;)



Jag tycker att du ska testa Tresemmés balsam, har du gjort det? De har ett balsam som just ska återfukta, och jag tycker bättre om det än Franck Provost. Annars fungerar det sisnämnda också, men Tresemmé är en bättre budgetprodukt tycker jag. De har superbra inpackningar också, skrev om det här: http://fyndigt.blogg.se/2010/april/efter-stress.html



Om du testar det, säg vad du tycker efteråt :)



Kram!

2010-07-20 @ 11:08:03
URL: http://fyndigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0