25 mars fortfarande

Gaaash!
Att vänta på kommande jobbintervjuer är inte nåådigt hälsosamt för kroppen alltså, ja går som på nålar här hemma. Kollar mailen var femte minut och säkerhetskollar mobilen i fickan ifall jag missat något samtal trots att jag har volymen på högsta och vibratorn är på.

För att få mina nerver tillbaka på plats igen, så åkte jag och handlade imorse. Gjorde kanonkap, är otroligt nöjd över mej själv! Ni ska få se sedan vad jag köpte:)
Dessutom hoppar jag träningen idag, det hinns liksom inte med. Så ni får träna för mej med idag, känner i hela kroppen just nu att jag kanske ändå skulle hinna gymmet.. NEJ! Nu får det bli så här!
Är hemma nu och mellanlandar innan jag och J ska iväg och kolla på soffa, får se vad vi hittar.

Ikväll blir det utgång då sista tentorna är gjorda, wohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0