Bara sådär glad!

Ja, jag sitter och ler med min trogne vän, Herr Kaffekopp, bredvid mej. Benpasset gick bra idag, jag ändrade mej i sista sekunden ang biceps, så det fick bli magpass light idag istället.
Det blev mestadels utfall och knäböj, knäböjjen blev som en "bakomvänd" introduktion för mej. Jag har aldrig finslipat tekniken trots att den absolut inte är att skryta med.
Så, idag blev det lite mer teknik innan själva "passet" började och jag hittade både position och "känslan" i mitt knäböjjande, grräjjt!

Magträning light, då? Jo, när man heter Marie och anser att magträningen är den absolut tråkigste delen av kroppen att träna, och man är själv på gymmet; Motivation, hej kom å hjälp mej?!
Nepp, det blev crunches, både vanliga, sneda och omvända och plankan.

Bara måste till Ica Maxi sedan också, köpte röda äpplen där igår som var sååå goda! Så ska dit i eftermiddag igen och köpa in lite fler, ja sååå goda var dom!:)

Hmm... På tal om motivation, så läs denne herrens blogg, en massa inspiration och läsvärda inlägg:thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0