Brödbak

Hej hopp! Har satt igång med ett brödbak så här på kvällskvisten, nu ska de doftas gott i heela lägenheten!(= Har exprimenterat lite med degen (-så den smet, höhö!), så vi får se hur bröden smakar när de är klara. Spännande!
Idag gick ryggträningen sjukt -galet- bra på gymmet! Allt kändes rätt, allt klaffade och bara kändes så jäkla bra! Avslutade med 20 min. jogging på löpbandet för att sedan åka hem och dusha, byta kläder och gå iväg till Jerrys mormor där vi skulle få middag.
Till middagen fick vi äpplemos som tillbehör. Äpplemos! Jag kan egentligen aldrig sluta äta äpplemos, fysiskt omöjligt! Favoriten är varm havregrynsgröt med lite halvfrusen äpplemos på, gash!!
Så jag fick med mej en egen låda med sånt hem, även en påse plommon att göra sylt eller kräm av. Mumma!! (=

Sitter och väntar på att degen jäser, smaskar i mej min proteinröra med jordgubbar i, mums! Köpte två påsar frysta jordgubbar på Willys igår för 20 kroner! Pangerbjudande!:)

Min mobil tar de bästa bilderna, det kan i n g e t ändra på!

Proteinröran:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0