Glass ii stoora lass!

Träningsvärken och jag delar på samma kropp just nu, ajaj! Men samtidigt är det en häärlig känsla! Solen skiner och dagen börjar faktiskt bra!
Jag är inte glasstypen (fortfarande förbannad för att Solera Shots togs bort), jag kan lätt säga nej när J vill bjuda mej på glass. Men i sommar kanske det inte blir lika lätt för mej att säga nej.. GB har en massa roliga nya glassar jag måste testa!


Jag menar, Ice Cool Guitar -glassen tex; Gitarrformad glass av choklad och vaniljglass där glasspinnen utgör gitarrhalsen. Glasspinnarna i olika färger har 3D -effekt och ett präglat musikbudskap.
Såå frääckt!:D

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

så gott =)

2010-03-17 @ 10:12:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0