My oh my!



Loveli day, for sure!
Idag påminde jag J om att min födelsedag faktiskt är om 10 dagar, han log och sa att han hade koll. Men med sådana här saker kan man aldrig tjata och påminna om för lite! Man ska påminna helst ett par månader i förväg, så presenter, överaskningar och sådant hinner förberedas. Ja, jag tjatar ju inte om min dag för min skull, det är ju för att alla nära ska hinna med allt, hah!:thumbup:

Hur som, är sugen på att köpa denna, pangbra uppfinning verkligen! Får ta bilen ner till Gymgrossisten någon dag, antingen nu i veckan eller nästa:)

Kommentarer
Postat av: Lexi

Fin blogg!

Är det du som är med på The Studios hemsida? :)

2010-03-08 @ 16:08:17
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0