Solen shiiner!

HalliHallå!
Gymmet gick bra, hann dock bara träna armar och en halvseriös 10 minuter mage. Men det var ett härligt armpass på 45 minuter, yeh!
Nu har jag fått mat i magen, ska ta den oändliga disken som aldrig tycks ta slut, gaah! Trolleri - trollera! Tomten, ta min disk varje dá!

-S n e g l a r   u t   m o t   k ö k e t-

Nepp, den e fortfarande kvar=(

På gymmet, laddad till 10000!:)



När jag kom hem gjorde jag mat till mej och Jerry, det blev ugnstekt kyckling med en sorts salsa över, lite stark med god för den som gillar de:)
Gick fort att göra i alla fall, höhö!





Jag ska pröva mej på att baka smörkakor sedan, har ett recept jag knyckt av mormor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ vad gott!:) recept?:) ska ju bjuda på middag hehe

2010-03-05 @ 10:31:23
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0