Solen shiner även idag(=

Det är helt sinnes så sjukt trött jag är! Men har vart nere hos AF, hämtat papper och pratat om min framtid och allt gick bra. Det var nu när jag kom hem som tröttheten sjönk över mej som en stor svart slöja. Går att lyfta bort?
Har suttit i soffan och druckit kaffe och laddar inför gymmet, väl där brukar jag bli pigg som en mört! :thumbup:

Lidingöloppet närmar sig, och jag har faktiskt börjat engegera mej mer i löpningen. Min kondition har blivit mycket bättre och eftersom jag märker av skillnaden så peppar det mej att fortsätta! :D Jag springer snabbare och längre nu än för bara 3 veckor sedan, dessutom får jag upp flåset bra och stannar inte vid varje motgång. Bara det är en seger för mej!:thumbup: Men idag är det inte löpningn som står högst på prioriteringslistan, utan benen som ska få sej en omgång!

Här är en film ifrån Fitness SM för damer, 2009.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska nog också verkligen försöka träna upp min löpning igen under våren.. minns hur kul det var förr när man åkte omkring på lopp, en riktigt kick:)

2010-03-05 @ 14:13:02
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0