Sunday!

Goood söndag på er!
Hoppas ni är lika pigga och utvilade som jag är just nu! Det blev sängen tidigt igår kväll, och därför utvilad och pigg redan kl halv 8 imorse, yeh!
Ut på en timmes joggingtur, det var varmare i luften idag så det blev att springa i tunnare kläder, what a feeling! Jag kände vinden i ansiktet, hur svetten började rinna längs ryggen och benen började få mjölksyra för att sedan komma in i den där sköna rytmen, där allt känns så jäkla bra! Där allt bara sköter sej själv. Det är inte jag som springer, det är benen. Det är inte jag som svettas och flåsar, det är kroppen runtom mej.

Så nu har jag tryckt i mej gröt och en äggmacka, ska hoppa in i dushen och bli lite fräshare. Pussade på J förut som tyckte jag luktade sååå.. Inte -kvinnligt!;)
Btw! Bakningen igår gick jättebra! Det blev dajmtårta, så den ska avsmakas på kalaset senare i eftermiddag, spännande!
Jag har ju en massa recept i min lilla bok jag köpte för några år sedan, jag tycker den är så söt!:)



Ah just de, dushen var de!:thumbup:

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja men blä mår skit idag.. kommer jag nog tyvvärr får göra hela dagen haha därför jag inte festar lika ofta alls längre, hatar att känna mig sjuk:)



hoppas du mår bättre:)

2010-03-21 @ 10:18:07
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: evyn - Sveriges minsta bloggerska

Nja det är ingen förkortning utan mitt namn dvs Avin uttalas så och jag tycker stavningen låter så fult så jag valde att skriva mitt namn såsom det uttalas, ska ändra bokstäverna snart:D tack så mycket btw:)

2010-03-21 @ 11:26:19
URL: http://evyns.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha du har exakt samma receptbok som mig, fast du har tappat sleven ser jag;P



Och ang. plommonen så går det säkert lika bra med frysta. Så otroligt gott med plommon till kött. Ha en bra söndag

2010-03-21 @ 11:46:22
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Lexie

ja gröt är riktigt gott! jobbet gick toppen :D



åh vilken sööt bok! :D

2010-03-21 @ 14:31:04
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0