30 mars

Morrn morrn!
Ska precis hugga in i min havregrynsgröt och äggmacka, är vrrååålhungrig! Vart vaken sedan kl 6 och det ända jag fått i mej än så länge är kaffe.

Axel och ryggpasset igår eftermiddag var sååå jäkla klockrent! Helt underbart!
Jag värmde upp som vanligt, och hugger sedan tag i de tynge vikterna och kämpar, verkligen kämpar!, mej igenom hela axelpasset. J fanns med som puching hela tiden, thank God, så jag fick chansen att ta i lite xtra:thumbup:
Efter passets slut så kände jag mej matt och helt slut i hela kroppen, helt totalt megalycklig!:D
Längtar tills min tvätt tid är klar nu på förmiddagen, så jag kan dra till gymmet och börja med arm och ben passet, yeh!

En annan lite smårolig grej är mina tvättpåsar. Ja, de påsarna jag bär tvätten fram och tillbaka i.
Julle har någon sorts fetish för påsar, ligger det en påse på golvet så visst tusan ska han antingen ligga dom, eller i dom.
I morse var det båda delarna, ligga i påsen, prassla lite, se hur matte går förbi med kaffekoppen, heeelt stilla nu, stillaa.. Attaaack!! Fort in i påsen igen, prassla lite, jama lite för att poängtera segern, annars heeelt stilla..

Man har liksom aldrit tråkigt med en Julle i huset:love:



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken otroligt vacker katt du har! Min misse har en förmåga att käka plast =/ så här måste alla påsar gömmas.

2010-03-30 @ 09:23:36
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0