Världens bästa pojkvän!

Igår kväll efter träningen var jag helt slut, min kropp sa "Nej Marie, vet du? Jag orkar inte sitta vid datorn, se på film eller gör någonting i väntan på att tvätten ska bli klar, sova nuuu!"
Min underbara pojkvän erbjöd sej att ta hand om tvätten, och även tvätta resten som va kvar.:love:
Så medan jag sov redan lite över kl 10, så tvättade han och tumlade i jag vet inte hur många timmar. Av FB att döma så la han sej kl 3 inatt! Just nu ligger han helt däckad i sängen av trötthet, awh!
Älskar honom mest i världen!:love:

Nu återgår jag till min frukost, det är jag och Kallur; Alltid gröt till frukost!;):thumbup:


Trollhättan

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken superhärlig bild:)

2010-03-11 @ 22:51:34
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0