3 maj

Good morgon!
Sitter med min gröt, känner mej tjock, ful och äcklig.. Blä! Snälla Måndag, make me happie!
Filosoferar över veckan som vart, är inte riktigt nöjd då jag vet att jag kan bättre, och denna veckan kommer jag absolut att göra bättre ifrån mej.
Däremot fick jag in flera pass före frukost, vilket är positivt eftersom det sporrar min träning enormt!

Sammanlagt 17,5 km löpning
4 timmar spinning
Endast 1 pass på gymmet(!!)
Och två längre promenader varje dag

Nu ska jag dra täcket över huvudet igen innan det blir dags för gymmet, allt är fel idag!:thumbdown:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj om du inte känner dig nöjd med det där, vet jag inte hur jag ska känna mig som inte kommit iväg på ett enda träningspass. I mina ögon är din träning förra veckan helt galen. Men det är sånt som får mig motiverad. :) Keep up the good work. Och hoppas humöret stiger i takt med att solens strålar blir varmare. :)

2010-05-03 @ 10:07:19
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: cindy

okej, jag har sett stavfelet så många gånger nu, and it's driving me crazy :D happy*, inte happie. Vill inte låtsas vara nån jobbig språkpolis, men det tar i ögonen. annars har jag en jobbig dag att komma igång idag också, antar att det beror på vädret.. Det är väl bara att ta sig i kragen!

2010-05-03 @ 14:32:49
URL: http://hondee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om det är till någon tröst så har Sandra tränat, hm.... få se nu... inte EN endaste gång förra veckan:P

Hoppas det gick bra på gymmet idag!

2010-05-03 @ 15:58:25
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Petra

Men det var väl bra ändå!!

Själv kan jag inte träna på några veckor nu, riktigt surt! Var hos läkaren idag för jag har nageltrång och det är så inflammerat så jag nu går på penicillin och ska operera tån nästa vecka. Men får väl tänka att det blir bra sen i alla fall. Så i framtiden kan jag förhoppningsvis träna utan komplikationer...

2010-05-03 @ 16:40:32
URL: http://petrahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0