Äntligen!

Klicka för att stänga fönster

..Hittade jag mitt underbara knäskydd ifrån Back On Track, som jag har letat! Den låg längs in i garderoben, i helt fel låda. VEM har lagt den där?!
Tänkte tipsa er om just Back On Track, och varför jag använder dem.
BOT tillverkar led och muskelskydd i funktionstextilier, med insydda keramiska partiklar, med värmereflekterande egenskaper.
Dess funktion är att linda och påskynda läkning av skador i muskler och leder, värma upp muskler inför fysisk träning och förebygga skador i både muskler och leder.

Den omtalade Back On Track -effekten;
Smärtlindring
Lindrar inflammation
Minskar muskelspänning
Ökad blodcirkulation
Läkning påskyndas

Värken i mina ben försvinner som oftast när jag använder skyddet, så för mej funkar det! Läs mer om BOT på deras hemsida här!

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Ja, man kan tycka att det borde räcka att hälla i pulvret och skaka, men tydligen måste man sätta på locket också! :) haha Vad fina knäskydden var! :)

2010-05-13 @ 15:55:43
URL: http://lajdidaj.blogg.se/
Postat av: Pauline

Gud vad bra, ett sånt skulle jag behöva till mina knän. Har världens knäskador!



Absolut, det ska jag se till att fixa! Bra idé! Håll utkik de närmsta dagarna så ska jag försöka fixa ett litet ögonbrynsspecial :)

2010-05-13 @ 16:05:20
URL: http://fyndigt.blogg.se/
Postat av: Alexander

Bra med träningsbloggar! : D

Postat av: Jonna

Kanske vore nått för mig. Mitt ena knä knäpper och värker en hel del.



2010-05-13 @ 17:34:48
URL: http://fatumeh.blogg.se/vardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0