Happy hour!

Marie is BACK! Wohoo!!
Efter en promenad med Wiggo och ett riktigt grrymt biceps/rygg -pass på gymmet så är jag på strrålande humör igen!:thumbup: Jag och J var så duktiga att vi gick de 3 kilometrarna till gymmet, solen lyste och allt va så jäkla bra!

Det blev
→ Skivstångscurl
→ Hantelcurls sittandes/ståendes
→ Chins
→ Sittande kabelrodd
→ Kabel cross
→ Maskin rodd

Jag och J gjorde oss en panggod sallad till middag med bland annat bulgur i som är så gott! Denna dagen blev riktigt bra trots allt och jag ska snart avsluta den med en mysig promenad runt slussarna, mys!

Ps. Hoppas kunna skutta runt i dessa snyggisar ifrån Craft i sommar;)


Kommentarer
Postat av: CAMIE

Va snygga dem där va! Måste verkligen köpa flera träningsbrallor som inte svänger, åker ner eller är i vägen ;D Haha!

2010-05-03 @ 18:12:56
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Trixie

åh, älskar träning precis som du verkar göra :) tränat 3 år regelbundet nu.. :)

2010-05-03 @ 20:22:39
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0