5 maj

Morsning!
SItter med frullen i högsta hugg efter en riktigt häärlig powerwalk imorse, woho! Det är kanonväder ute och nere i stan höll de på att plocka fram för att ställa till med torgmarknad, får gå dit ner senare och kika lite, mys!
Igår var ingen bra dag för mej, personliga problem som jag förr eller senare måste ta hand om. Själv. Så det var en frihet att äntligen få göra en matlåda med olika tillbehör att få hugga in i efter träningen, att få komma till gymmet där jag började med 45 minuter core.
Svårt att fokusera när skallen värkte av alla tankar och ord jag hade att bearbeta, så när det äntligen var dags för spinning gav jag f*n på att skita i alla bekymmer.
Detta är min stund. Min tid för att svettas, kämpa och må bra. Inne på gymmet lämnar jag alla problem utanför, de hör inte hemma med mej där.

Vad som dessutom hände på spinningen var lite läskigt, mitt under uppvärmningen så höjer sej min puls till skyarna! Den ökade i takt med musiken och befann sej plötsligt på sjuk hög nivå! Jag antog att detta passet skulle bli riktigt jäkla jobbigt, och jag koncentrerade mej verkligen stenhårt på att pulsen skulle bli normal igen.
När halva passet gått så sänkte den sej och jag kunde fokusera på intervallerna:thumbup:

När jag kom hem och öppnade kylen insåg jag att J även denna gång tagit min matlåda, så det fick bli att hitta på något annat för mej att äta. Det blev kesoplättar med en stor blandsallad istället. Mums! Blandade i hackad rödlök i smeten denna gång, såå gott blev det!:thumbup:

Mobilbilder, it sucks!

Kesoplättar, champisar, sallad, cocktailtomater, blandgroddar och GoGreen Mexicana Salsa.


Köpte även ny smak på Swebaren igår! Lakrits! SÅg lite halvmysko ut då innehållet var svartgrått, men sagolikt god!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad skönt med fint väder. Nere i Malmö är det KALLT idag, endast 8 grader, bbrrr!!!



Ja, gymmet är verkligen ett ställe man kan koppla av alla andra tankar på. Och om jag är irriterad på nåt/nån när jag kommer dit brukar jag bara köra extra hårt, vilket ju blir extra bra träning =)..

2010-05-05 @ 16:52:37
URL: http://petrahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0