21 november

Dagarna rusar förbi och snart är första advent här, WHAAT?! Jag älskar julen och allt som hör till, men shit pommes då fort det går nu, hold yuor horses!
Anyhow, idag blev det sovmorgon till klockan 13, det kallar jag för att sova ut! Ibland behövs det bara.
Gymmet igår gick... Sådär! Inget hallelujah -moment, men inget dödgrävarpass heller, jag får helt enkelt vara nöjd:thumbup:

Jag önskar verkligen att jag hade fortsatt träningen i våras, då hade min kroppsform sett totalt annorlunda ut än vad den gör idag. Men nu mina vänner, är bulkartiden över för min del ( ialla fall till nästa helg)!


Kommentarer
Postat av: Rickard

BIFF!!!

2010-11-21 @ 14:59:26
URL: http://fjeldseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0