Be mine!



Jag tror jag dog lite inombords när jag såg dessa. Jag har en förvånartsvärt låg blodcirkulation för att vara ickerökare och dessutom tränar jag regelbundet, men blodet tänker inte jobba snabbare för det. Hm..!
Jag fryser lätt och ofta om mina fötter, och är kräsen vad gäller bra skor.
Domma ifrån Canada Snow vill jag ha! Varma, täta och mysiga.
Beställa? Absolut. Vänta till på fredag? Ska försöka;)

Med varma och rejälla skor kan jag gå längre promenader i kylan med Wiggo, jag kommer inte vara den som inte vill gå ut på grund av att jag bara kommer frysa ändå etc.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jobbarkompis" här, nyaste "vännen" på fb just nu. Bloglovin har man hört talas om. Vi hörs lite var stans. Ha det.

2010-11-22 @ 18:13:05
Postat av: Emma

Jag har de här skorna och de är värda varenda krona. :D Köpte du dem?

2010-12-12 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0