Du som reser mej.

PUUHHSST!! Precis hemkommen från jobbet..Har jobbat allt för många dagar på raken, på allt för varierande tider för att hinna mellanlanda mellan passen. Att tillvaron däremellan inte vart någon dans på rosor, är ett kapitel för sig;)
Tänkte komma med en spinning -rapport, hur det går med passupplägg, musikanalyser etc. Och det går upp och ner, kan man säga. Somliga dagar har jag ett riktigt bra flyt där musik och upplägg stämmer kanonbra med mitt pass och dess mening, medans andra dagar fattar jag inte ens varför jag tatt mej an detta yrke!

Men jag spinner på och känner mej säkrare för vart pass som går, det är fantastiskt roligt att coacha cykelidioter som jag själv till ett läge där man har både andnöd och kräkreflexerna är redo att gripa in, men ändå fortsätter man ge och ge ända in i det sista!
För att i ett annat pass få dem att stanna precis under deras laktattröskel, som är ännu svårare och inte något jag lyckats med hittils under min snart 3veckors långa karriär som instruktör:thumbup:

Det är nästan 11 minusgrader här ute på landet just nu, ska koka mej lite varm choklad och sjunka ner framför teven en stund innan jag griper tag i eftermiddagsjobbet.
Simma lugnt, Larry!


Kommentarer
Postat av: Jerry

Vilken Puddiiing!!!

2010-11-30 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0