4 oktober

Oj, flera dagar sedan som jag hade orken och lusten till att uppdatera bloggen. Jag har haft fullt upp med flytt och jobb de senaste dagarna, men nu har jag börjat få iordning på saker och ting i nya lyan, så nu kan jag luta mej tillbaka i soffan och njuta av det nya. Mycket är kvar att dona med, men jag börjar att se ljuset i tunneln;)

Förslag på tidsfördriv 1; Plocka, rensa och steka svamp.


En annan anledning till att jag hållt mej borta, är att jag har haft en fruktansvärd smärta i mitt högra knä. Jag har inte kunnat böja på det utan att tårarna svidit till bakom ögonen.
Jag var jätterädd över vad det kunde vara när värken varit ihållande sedan i torsdags, och idag tog jag modet till mej att faktiskt ringa vårdcentralen, få en tid och kunna reda ut detta.
Jag fick förklarat för mej att det är en inflammation i knät som spökar, som resultat av överansträngning.
Ska knapra anti-inflammatoriskt och gå på sjukgymnastik. Okey. Löpningen då? Den får vänta:(

Så, frågan är; hur ska en rastlös person som jag kunna vila i hela 2 veckor?! Visserligen är jag beredd på att göra detta för att läka ihop, men frågan är hur jag ska klara denna utmaningen utan att klättra på väggarna, låta mitt humör bryta ut fullständigt och samtidigt må bra?
Jag tycker redan nu synd om sambon;)


Kommentarer
Postat av: Visan

Det tar alltid så lång tid att få ordning på ny lägenhet! Speciellt när man är otålig och vill ha allt på plats och ordning med en gång (som jag) haha men va kul att få lite nytt :)



Krya på dig med knät!

2010-10-05 @ 08:46:29
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: L

ser gott ut! :)

2010-10-12 @ 22:52:11
URL: http://allaboutfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0