Lidingöloppet - nedräkning!

Inte många dagar kvar tills jag beger mej upp till huvudstaden för att springa ett av Nordens största terränglopp. Det är med blandade känslor som jag tar mej an utmaningen. Men kul, det ska det bli!
Sitter just nu och tar hand om betalning av hotellrummet. Verkar vara ett riktigt nice hotell, de bjur på speciell buffé både före och efter loppet samt att de har ordnat med transport till tävlingsplatsen både dit och hem ifrån hotellet.
Efter utcheckning på lördagen så får vi komma tillbaka för att låna dushar, har fått tillåtelse att ställa bilen på deras parkering under hela lördagen etc. Service, när den är som bäst mina vänner!:thumbup:

Som sagt det ska bli sjukt kul, hur loppet än går:) Jag satt i förmiddags och svarade på en hälsoenkät de skickat ut, och först då insåg jag hur stort detta faktiskt är!
Hur jag laddar inför lördagen kan jag skriva om lite senare, mycket spinning för att spara slitet på benen, nu är jag chaufför och vi höres sen!


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Kul att ha ett lopp att se fram emot :D

2010-09-20 @ 10:54:23
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0