Unleash the multiple devilsongs.

Sådär, dagens förmiddagswalk blev en lugn och sansad en i skogen. Vet inte hur lång slingan var eftersom vi tog en ny, men vi vandrade i 1 timme och liite mer än 30 minuter, så den gjorde gott i alla fall!
Jag sitter nu och väntar på att mina bröd ska jäsa klart. För den som inte redan vet, så försöker jag göra mina egna, lite mer nyttigare, bröd. Utan ett redan befintligt recept.
Men antingen blir de stenhårda, men relativt goda. Eller blöta och äckliga som tvättsvampar. Hur de än har smakat eller vad de än har fått för konsistens de tidigare försöken, så har de i alla fall vart nyttiga! ;)
Men ja, vi får se vad det blir av med denna degen. Det känns bra.


En bild från förut, ser ut som jag dragit över mej 7 bedrövelser och 5 landsfall. Men så är ikke fallet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0