feel the power of a warrior! FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT!

Indoor Walkingen var total awesome ikväll! Att hela tiden utmana sej själv, pusha lite hårdare än förra gången och trampa snabbare och tyngre än personen brevid, gör att jag är helt slut efteråt och genomdränkt av svett.
Idag fick jag med Tobbe på passet, skitkul! Kul att spendera gymtid med vännerna, roligare än att fika på stan! :)

Knät gjorde sej inte påminnt det minsta under passet, vilket lyfter en tung sten ur bröstet på mej. Är allt på väg att bli okey nu? Ska jag äntligen bli kvitt med skiten?

Jag är hur som helst glad över framstegen, och kanske blir det några långpass med löparskorna på närmre sommaren! :)
jag och mitt otroligt söta kusinbarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0