24 februari

Idag står det fläta på hårschemat, höhö! En side/inbakad fläta, gött att få bort håret sådär ibland:) Ska ner till försäkringskassan och göra sådana ärdenden idag innan det är dags för jobb igen ikväll. Meningen med detta inlägget var faktiskt att visa min supderdupergoooa lunch som jag åt igår, men wooopaa! jag hade inte tatt någon bild!

Istället kan jag förklara vad ihopplockarens drottning donade ihop igår, så här dagarna innan löningen ramlat in. Vitlök och smörångad bladspenat, stekt hjortskav, kokt mathavre och keso. Otroligt gott att blanda ihop detta till en geggamojja och få avnjuta. Detta är något av det goaste jag vet, herreguud.. Får ta något liknande idag!
(PSST!! Detta har jag inte ens rårörda lingon till, som till allt annat. gott är det!)


Mja, kanske skulle slänga upp lite recept under morgondagen? Får se vad som hinns med, men här är en bild på min fläääta, höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0