Dont try to fix me, Im not broken.

Fy fan.. Har jobbat alldeles för mycket, på oregelbundna tider nu det sista, och förgående natts kassa sömn gjorde ju itne saken bättre, GAAH!! Har en skallebank och ett magknip som tar döden på mej. Trots detta så trivs jag med tillvaron och vill inte byta, vad som än händer!:) Tänk vad ett bra jobb verkligen betyder!
Kom hem kl 5 idag och har faktiskt hunnit städa köket, göra mat till J och vart ute med Wiggo tills nu. Så tröttheten verkar göra mej kanska effektiv;)
Nu ville J baka, så så får det bli. Det blir ananaspaj efter receptet jag fick av cafét i Stockholm när jag var där för några år sedan och såg på Kvarteret Skatan.

Imorgon är jag ledig för att sedan gå på jobbet igen, men jag är faktiskt ledig nästa helg, vilket jag planerar att faktislt förbli! Så om nån vill hitta på nått, keep in touch!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0