If I were a boy..

Åhh vad jag uppskattar när arbetsförmedlingen och A-kassan samarbetar, NOT! Eftersom jag endast är timanställd så måste jag gå till AF några gånger om året, och de samarbetar med A-kassan. Men AF ber mej skicka in intyg efter intyg in till akassan, som ringer och undrar vad det är dom får in, och varför. Jag förklarar. Kassan dumförklarar AF. Hör av mej till AF, som i sin tur inte har någon aning om vad akassan menar.. Och jag sitter som nån sjuk Kalle Anka i mitten, och fattar desto mindre än vad DE gör?!

Kommentarer
Postat av: Jerry

Samhällsbrister när de är som värst.

Puckat tidsfödriv är vad det är. De bollar en fram och tillbaka för att få det att se ut som om att de gör något på sina kontor...

Waste of time!!

2011-02-21 @ 10:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0