it's a feeling that you cannot miss.

PUST! Nu har det äntligen blivit kväll här i hemmet. jag och J har vart på torp och storhandlat, passade även på att kika in på cykelaffärn på torp och höra lite me dom. Jag hittade lite smått och gott till min räser, men köpte inget, bättre att cykla in den först och pynta den sen;)
När vi kom hem igen, så gick jag på en prommis med Wiggo, sedan blev det mat; lök-och svampsås med hjortkött och råris. Jag älskar att testa mej fram till nya recept, och denna såsen blev kalasgod!
Fräste köttet och löken, i med lite flytande ingredienser och sist svampen. Mums!

Nu sitter jag med ett glas vitt och ser på Let´s Dance, snart läggdags för mej då jag ska upp och jobba till morran.

Nä fy sjutton, lite mer choklad sen får de va bra. Slänger in en bild på min babey!:love: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0