Throw your soul through every open door.

För ca 3 veckor sedan, så var jag uppe på blodbanken och lämnade blod. Jag hörde med sköterskan som nästan kunde garantera att mitt blod kommer till användning med en gång!
Med vetskapen om att de närmaste dagarna kommer bli ett par trötta och slöa dagar för mig, då kroppen återbygger sej.
Men, jag är fortfarande sjuukt trött! När klockan närmar sej 3-4 på eftermiddagen så kan jag somna när som helst, hur som helst. Jag har vart nära att slumra till under tiden jag kört till jobbet!


Jag är totalt matt i hela kroppen, samtidigt som jag skulle vilja göra tusen olika saker, men jag orkar inte. jag känner mej som världens tråkigaste människa, men kroppen skriker efter sömn nästan hela tiden.
Det är fruktansvärt deprimerande att hela tiden gå och längta efter kväll, så man kan sova, eller att bara försöka att hålla sej vaken.

Jag nämnde för Jerry förut att om det ska bli så här efter varenda gång jag lämnar blod, så vet jag inte om jag vill fortsätta:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0