Jag tar mej inte in i dina dunkla rum.

Efter 25 minuter på löpbandet igår sa knät ifrån, men det är okey. Det var ett bra tag sedan jag faktiskt hade känningar i knät när jag sprang, och en ursäkt jag rotade fram under tiden jag stängde av maskinen, var att jag hade sprungit som en jävla amatör. Löpsteget och uppvärmningen ignorerades totalt bort. Sjukt.

Vad står på dagsplanen idag då? Jaaa... Lämna Wiggo och Julle i Hedekas och sedan vidare mot grannlandet. Får passa på när jag inte jobbar, att faktiskt åka iväg och hitta på saker, det är viktigt för att man ska må bra! ..juste, ska även missbruka alvedon och ipren, pmsmonster HEJ! Funderar även på att beställa Vitargo nu när det är rea och så. Inte för att jag behöver just nu, men närmre våren när jag kan springa längre.
Dessutom MMSports har en massa bra erbjudanden just nu på sitt egna märke!:thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0