Breaking off is misery.

Nu äntligen har jag parkerat rumpen i soffan, ska invänta Wallander som börjar kl 9. Vart inte hemma förren lite över 6 förut eftersom jag handlade efter jobbet, skyndade mej att göra middag, ställde iordning lägenheten ifrån dagens äventyr, ut med Wiggo på kvällspromenaden och finally, SOFFLÄGE!! Nu är det jag som knäpper upp jeansen och pääääääser!
Imorgon är det tvätt som gäller, gött!!! Sen svish till jobbet, på eftermiddagen igen;)

Middagsmaten som blev till ikväll klassas väl egentligen som nån typ av lunch egentligen, men jag har den som kvällsmat/middag. En fläskpannkaka alá LCHF. Den är galet god, och mätt blir man fort och sedan står man sej länge.

Hittade en nice bild på Wiggo, så här ligger han när man sitter på golvet:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Recept? :)

2011-03-06 @ 23:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0