I throw my hands up in the air sometimes.

Tog bilden förut ikväll efter min och J´s första gemensamma cykeltur för i år. Två cykelidioter. The world is not big enough.

Med förklaringen att jag hinner inte blogga now a days, är faktiskt sann! Bloggen, och fb också för den delen, har hamnat i skymundan och twitter äger numer det mesta av min fritid. Och all annan tid också. Tss.

Babababa... Har börjat gå uppe på herrstafjället varje dag med Wiggo också. Om nån vill hänga med, så hojta! Går oftast Pellerundan som, enligt trätavlan som hänger vid start, 9km och enligt internet 1 mil. Känns dock bättre att lyssna på min gps som säger att jag avklarat 1,3 mil efter att ha gått där.
Men finns även kortare rundor om tiden är knapp.

Juuste, vart ju hos fotterapeuten idag. Gick bra. Ska få inlägg i skorna, så förhoppningsvis blir jag både rakare i kroppen, knäna och på så sätt mindre tjatig om hur ont jag har i fötterna;)
Nu blir det sängen, upp tidigt imorn och jobba.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du e redig du :)

2011-03-15 @ 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0