Ta mitt skimmer för jag brinner, du är blott en blek lanterna.


har precis tryckt i mej middagen, ska vänta på att den lägger sej tillrätta i magen så blir det gymmet senare. Det blev potatis med min egna tonfisksås, proteinbomb for sure! Man håller sej mätt i evigheter efteråt:thumbup:

Skulle egtnligen sprungit 7 km imorse, men vad hände? Blev istället en promenad med Wiggo, stackars min bebis har nämligen ont i tassen så det blir långa långsamma prommisar för att töja ut och mjuka upp lederna i tassen och knät.

Träningen igår bestod av axlar och bröst, vilket känns idag, ljuvliga underbara och saknade träningsvärk!  En känsla man inte kan bli trött på:)
Laddar gymmet med Corroded, tjoho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0