Do, or do not. There is no try.

Idag är det vila för min ben, och fötter. Vilodag, vilket innebär att långpromenaden med Wiggo ´bara´ blir 8 km, resten får bli massa sök, lek och bus innan jag far till jobbet. Mina fötter is a killing machine just nu, värker och klagar på hur jag behandlar dem. Inga iläggsulor, så då blir det klagomål nerifrån ;)
Hur som, har beställt keso till imorgon redan, och inte till på måndag då jag brukar hämta. Härligt med bra personal som fixar så snabbt.

Gårdagens (baota!!)middag blev en rejäl portion, hungrig som en varg; Örtkokad kyckling, ris, soltorkade tomater, brysselkål, majs, keso och en chilidressing jag gjorde på bland annat sambal oelek. Smarrigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0